Eptimus.pl
  • Biznes
  • Finanse
  • Marketing
  • Prawo
  • Internet
  • Nowe technologie
  • Kontakt
Eptimus.pl
  • Biznes
  • Finanse
  • Marketing
  • Prawo
  • Internet
  • Nowe technologie
  • Kontakt
BiznesInternetMarketing

Druk wielkoformatowy – jak go wykorzystać w działaniach marketingowych firmy?

by kuba 23 czerwca, 2021
23 czerwca, 2021

Reklama stanowi podstawową inwestycję we własny biznes. To dzięki niej o istnieniu firmy mogą się dowiedzieć jej potencjalni klienci. Działania reklamowe mają również na celu wzmocnienie wizerunku przedsiębiorstwa i zdobycie zaufania konsumentów, którzy chcą kupować tylko u rozpoznawalnych, wiarygodnych przedsiębiorców. Spośród wielu dostępnych narzędzi reklamy wciąż bardzo dużą popularnością cieszą się nośniki outdoorowe, zwykle umiejscowione w przestrzeni miasta. Dowiedz się, jak i Ty możesz wykorzystać druk wielkoformatowy do promocji swojego biznesu.

Billboardy

To pierwsze skojarzenie, jakie przychodzi na myśl w kontekście reklamy wielkoformatowej. Billboardy są stałym elementem krajobrazu naszego kraju, w każdym mieście znajdziemy setki, jeśli nie tysiące tego typu nośników. To bardzo dobry sposób na promocję firmy, ponieważ billboard przede wszystkim jest doskonale widoczny, nawet ze znacznej odległości.

Pamiętaj jednak, że reklama na billboardzie musi spełniać kilka podstawowych kryteriów:

  • Atrakcyjny projekt graficzny – dzięki temu wyróżnia się na tle wielu innych reklam i przyciągnie uwagę przechodniów czy kierowców.
  • Wartość informacyjna – reklamy na billboardach często widujemy dosłownie w przelocie, na przykład jadąc autostradą czy drogą krajową ze znaczną prędkością. Nie ma zatem sensu, aby na nośniku umieszczać mnóstwo informacji. Lepiej jest skupić się na jednym kluczowym produkcie czy składniku oferty, podkreślając to, co wyróżnia markę firmy na tle innych przedsiębiorstw w branży. Dodatkowo warto odesłać osoby oglądające billboard np. na stronę internetową, której adres jest dużo łatwiejszy do zapamiętania niż np. numer telefonu.
  • Bardzo dobra jakość wydruku – reklamy wielkoformatowe na billboardach często są dostępne dla klientów przez wiele miesięcy i w tym czasie po prostu niszczeją, w efekcie czego stają się nieczytelne (cierpi na tym wizerunek marki przedsiębiorstwa). Dobrze więc będzie od razu zadbać o to, aby nawet po długim czasie ekspozycji na niesprzyjające warunki atmosferyczne reklama pozostała atrakcyjna i zrozumiała dla odbiorców. Tutaj bardzo dobrym wyborem będzie skorzystanie z druku wielkoformatowego metodą UV.

Bannery reklamowe

To bardzo dobry wybór dla tych firm, które nie chcą wiązać się umową z właścicielem billboardu lub po prostu preferują mobilne nośniki reklamy. Bannery reklamowe idealnie sprawdzają się wszędzie tam, gdzie mamy możliwość (najlepiej bezpłatnego) umieszczenia nośnika w widocznym miejscu – na ogrodzeniu, ścianie budynku, balustradzie etc.

Dużą zaletą bannerów reklamowych jest to, że taki nośnik można bez większego problemu przewozić z miejsca na miejsce i rozkładać wtedy, gdy jest potrzebny – na przykład bierzemy udział w jakimś wydarzeniu, podczas którego chcemy promować markę przedsiębiorstwa.

Do produkcji bannerów również niezbędny jest druk wielkoformatowy. Najczęściej wykorzystuje się tutaj takie metody, jak druk solventowy oraz wspomniany wcześniej druk UV.

Reklamy pneumatyczne

To szeroka kategoria nośników, która obejmuje między innymi:

  • balony pneumatyczne,
  • bramy pneumatyczne,
  • słupy, worki pneumatyczne,
  • ekrany pneumatyczne,
  • chwieje reklamowe,
  • namioty pneumatyczne.

Ogromną zaletą tej reklamy wielkoformatowej jest mobilność. Przykładowo: inwestując w balon pneumatyczny z reklamą firmy możemy korzystać z niego w różnych miejscach. Na co dzień może stać przed siedzibą firmy i promować jej ofertę wśród przechodniów (również w nocy dzięki podświetleniu LED), natomiast nie ma problemu z tym, aby w ciągu kilku chwil spakować balon i przewieźć go na miejsce eventu.

Reklamy pneumatyczne są bardzo skutecznym narzędziem promocji marki. Nadrukowane na ich powierzchni treści marketingowe są doskonale widoczne ze znacznej odległości. Ponadto zyskujemy tutaj możliwość przymocowania nośnika w optymalnym miejscu, bez konieczności wiązania się długą umową z np. właścicielem billboardu.

Reklama na pojazdach

Do kategorii reklamy wielkoformatowej zaliczymy również okleiny z folii umieszczane na różnego rodzaju pojazdach – czy to firmowych, czy wynajętych specjalnie na potrzeby kampanii marketingowej. Najczęściej są to autobusy, tramwaje i trolejbusy miejskie, ale w grę wchodzą również autokary przewożące pasażerów na trasach krajowych. Ponadto reklamę wielkoformatową można umieścić na plandece naczepy czy zabudowie pojazdu ciężarowego.

Reklama na pojazdach ma tę zaletę, że jest widoczna dla tysięcy kierowców oraz mobilna, co pozwala promować markę przedsiębiorstwa w różnych miejscach na terenie miasta, gminy czy nawet kraju.

Komu zlecić druk wielkoformatowy?

W Polsce działa wiele drukarni, które obsługują klientów z całej Polski. Kieruj się tutaj przede wszystkim kryterium jakości, zwracając uwagę na opinie o danej drukarni oraz jej staż rynkowy. Druk wielkoformatowy jest kluczową specjalizacją Grupy Luxpol, od 25 lat dostarczającej najlepsze nośniki reklamy na potrzeby kampanii indywidualnych oraz eventów.

Oceń nas!
banery reklamowebollboardydruk wieloformatowydrukarnia wieloformatowagrupa luxpolreklama na pojazdachreklamy pneumatyczne

Zobacz również

5 najlepszych sposobów na skuteczną reklamę w internecie

21 lutego, 2023

CZY WARTO KUPOWAĆ LAPTOPY POLEASINGOWE DO FIRMY?

17 lutego, 2023

Akcje na giełdzie – jak zmiana ich wyceny...

26 stycznia, 2023

Rozwój lokalnej działalności – jak dotrzeć do klienta?

21 stycznia, 2023

Czy internet daje możliwość zarabiania fanom piłki nożnej?

2 stycznia, 2023

Jak zbudować wiarygodność marki w e-commerce?

12 grudnia, 2022

Czy rozpoczęcie sprzedaży na Amazon to wymagające zadanie?

22 września, 2022

Jak sprzedawać na Amazon? E commerce w praktyce

21 lipca, 2022

Jak sprzedawać na Amazon – poradnik handlu elektronicznego

23 maja, 2022

Najpopularniejsze sklepy internetowe – poznaj czołówkę

17 kwietnia, 2022

Polub nas na Facebooku

Eptimus - blog biznesowy

Polecane

  • 1

    Czy warto jest spędzać swój czas wolny przy komputerze?

    15 stycznia, 2020
  • 2

    5 najlepszych sposobów na skuteczną reklamę w internecie

    21 lutego, 2023
  • 3

    Akcje na giełdzie – jak zmiana ich wyceny wpływa na sytuację spółek?

    26 stycznia, 2023

Popularne na blogu

amazon biznes biznes internetowy biznes online biznes w internecie biznesy blog biznesowy blog internetowy blog IT blog o finansach blog online coronavirus COVID-19 czas wolny komputer czas wolny przy komputerze czy warto czym jest internet czym właściwie jest internet dlaczego warto jest inwestować w marketing e-commerce e-sport ecommerce handel internetowy jak korzystać z internetu jak robić biznes jak wejść z firmą do internetu jak zarobić swój pierwszy milion koronawirus korzystanie z internetu nowe technologie nowoczesne technologie odkładanie pieniędzy na czarną godzinę pan pandemia koronawirusa poradnik poradnik biznesowy poradnik IT poradnik komputerowy porady biznesowe rozwój firmy sektory biznesu które ucierpią smartfony sposoby na rozwój firmy utworzenie strony internetowej wynajmowanie mieszkania zarabianie w internecie

Projekt: Celnet - strony internetowe